Apple 2015 年首個記招!Unwire TV 與你全程重溫

眾所周知,Apple 在今日凌晨已舉行 2015 年首個記者會,除了發佈早已張揚的 Apple Watch 之外,還發佈了 MacBook Retina、全新 13 吋 MacBook Pro 等。究竟呢啲新產品值唔值得入手?今集 Unwire TV,我們除了繼續有薰及 Bowl 做主持外,仲有 unwire 首席記者 Edward,以及 Francis 及 Joseph 作為嘉賓同大家評評新產品。想知我地點睇?咁就唔好錯過呢集 Unwire TV 啦!

註:請在 47:00 開始收睇。

嘉賓介紹

香港零售科技商會副會長 Joseph 梁偉峯

香港零售科技商會副會長,致力於資訊科技行業超過27年,現正擔任聯款通企業發展總監,有關於電子付款和流動付款相關的服務。曾被任命為香港電腦學會執行總監,亦曾參與開發全港第一個流動入門網站。梁先生亦經常為不同的雜誌編寫專欄,如資本一週、e-Zone、PCM、Job Market。

香港互動市務商會主席 Francis 方保僑

香港互動市務商會主席、香港銀髮市場聯盟創辦人、電子學習聯盟創辦人,亦是資深 IT 界名人。

Leave a Comment