全球首部 Dolby Atmos 手機 Lenovo A7000 初步評測

相信唔少 unwire 讀者都試過入戲院睇 Dolby Atmos 全景聲電影,個種唔同音效都有獨立聲軌展現,令睇戲聽覺享受更立體的體驗,確實係正。沒想到未來要享受 Dolby Atmos 隨時隨地都得,今次 MWC Lenovo 就推出了全球首部內建 Dolby Atmos 全景聲音效的手機 A7000,小編 在現場就為大家初步試過。

沒戲院明顯‧手機推力不足

Lenovo A7000 在設計上,其實都無乜特別,作為一般中階手機,採用了 5.5 吋 IPS 熒幕、MTK 1.5GHz 八核 CPU、2GB RAM、8GB ROM、800 萬像素鏡頭、500 萬像素自拍鏡頭、2,900mAh 容量電池、支援 4G 網絡及雙卡雙待功能。而最特別的地方,就只有它內建 Dolby Atmos 全景聲音效這一項。小編 在現場試過,無論人聲、背景、環境音效都確實比一般中階手機立體同清晰少少,不過唔算分別好大,更唔好講拍得止係戲院睇 Atmos 電影的效果。此外,可能是中價手機的關係,手機推力明顯不足,音量感覺不夠,令睇戲時不夠過癮。

A7000 是首部預載 Dolby Atmos 全景聲音效的手機,不過效果只屬一般。
音效確比一般手機清晰,可惜手機推力嚴重不足,令全景聲效果大打折扣。
手機設計與一般中階手機分別唔大,即係:無乜特別。
音量及開關鍵位於機身右側。
機背採用磨砂面塑膠物料製造。
出廠已預載 Android 5.0 Lollipop 作業系統。
Leave a Comment