小編 :「iPhone iPad 的專用 Lightning 手指? 」 – SanDisk iXpand Flash drive 評測

好多人都會用 iPhone 影相拍片,方便係方便,但日子耐咗機內幾十 GB 就好快唔夠用,除了後悔當日唔買大啲容量,最近市場開始湧現一些 Lightning 儲存裝置,正如今日小編 就要同大家試玩呢款 SanDisk 最新 iXpand Flash drive,究竟除了備份仲有咩其他功能呢?(以下有更多資料。)

免 iTunes 即時備份相片、影片同連絡人

「Lightning 手指」或許好多人會將佢同 Android 用的「OTG 手指」相提並論,雖然兩者都係直駁手機或平板,但受限於 iOS 系統,「Lightning 手指」其實只能存取 Camera Roll 內的檔案,換言之佢只能幫你備份相片及影片。當然 SanDisk iXpand 都唔例外,佢都有 iXpand App 協助用戶手動或自動備份,舒緩機內空間不足問題,尤其 16GB 容量的型號特別有幫助。除了相片及影片,此 App 還可幫你備份或復原連絡人,雖然實際用途不大(放晒上 iCloud 吧!),但放多個 Backup 都不利而無一害吧!

▲ 當 iXpand 接駁到 iPhone 就會自動提示下載 App。

▲ App 主要功能是備份 Camera Roll 內的相片及影片,而且可選擇自動同步備份。

▲ 介面可檢視裝置電量及容量情況,同時又可備份連絡人。

「直插」iPhone 播片・唔食電 + 更方便?

只限存取 Camera Roll 聽落好似唔夠實用,但其實 iXpand 另一個功能係令 iPhone 變成較方便的播放器,因為正常情況下,如果要把檔案存到 iPhone 就必須經 iTunes 或透過雲端才行,但現在使用 iXpand 就可把檔案從電腦抄到手指再由 iPhone 直接播放,這樣一方面可節省時間,另一方面可以播放其它檔案格式,例如 mkv 影片或 flac 音效檔等等,而且 iXpand 更利害係內置電池,即時駁住播片都唔會耗損裝置電池,對於討厭 iTunes 的朋友可能係個捷徑方案。

▲ 透過 iXpand App 可開啟手指內的檔案,當中包括 flac 或 mkv 格式。

▲ 手指內置電池,即接駁住睇片都唔會耗損 iPhone / iPad 本身電池。

體積大 設計唔夠貼心

起初小編 都以為「Lightning 手指」會好細隻,但睇睇 iXpand 就發現體積其實都有 1/3 部 iPhone 5 咁大,表面用了金屬外殼,頂部有 USB 頭,而中間就有個連著的 Lighting 頭,使用時就要把線拉起連住 iPhone / iPad。老實說,小編 唔太喜歡這個設計,雖然佢特色係兼容保護套,但咁連住見到都覺得唔方便,一來部機企唔穩,二來都會擔心 Lightning 線會否扯斷,其實反正咁大點解唔做埋支架撐起部機睇片呢?

▲ iXpand 其實唔算好細隻,體積都有近 1/3 部 iPhone 5 咁大。

▲ 這個設計接駁時總是怪怪的…

▲ 雖然「Lightning 手指」主要功能係接駁 iPhone 或 iPad,但透過 OTG 線其他都可在 Android 裝置上使用。

▲ 緊急情況時 iXpand 可當 Lightning 充電線使用,但這個方式不能跟電腦連接。(用家要自行承擔損壞產品的風險)

小編 :五百蚊得 16GB 貴咗啲

小編 唔係 iPhone / iPad 用家,但 iXpand Flash drive 無可否應對 32GB 以下容量機種係個相對快捷的備份方案,雖然外形一般,但小編 比較差異係 16GB 定價都要 $498 (有 Apple 認證),雖然價錢已比同類產品便宜,但這個價錢買 16GB,我會更後悔為可當日買 iPhone 時不買 64GB 容量呢….

售價:$498 (16GB) 、$798 (32GB)、$1,198 (64GB)
查詢:SanDisk(2829 2829)

Leave a Comment