天花板都有聲 ? 教你平玩迷你家居智能影院!

講起 Dolby Atmos 技術,可能好多人會諗起戲院超真實的環繞聲電影體驗。不過要去戲院睇,一來未必買到靚位,二來周圍的噪音都會搞到大家無哂心機。其實要享受 Atmos 全景聲電影又洗乜出街? unwire 將會和 Onkyo 合辦 Dolby Atmos 迷你私人家庭影院體驗 Party,即場更會有影音專家教大家點樣係家居進行簡單設定同埋分享 tune 機及試用心得,不論睇戲、聽歌、打機、上網煲劇都可以一步到位!讀者們可盡情試聽、試玩之餘,更可參加有獎遊戲及有小食提供,有興趣讀者記得入來報名喇!

甚麼是全景聲?

簡單來說以往的 Surround Sound System 只是前後左右,在同一 2D 平面下加入 Speaker 產生環繞立體聲效果,而 Dolby Atmos 全景聲就是在天花板上面再加 Speaker ,令上方的聲音例如: 飛機飛過、行雷、落雨等聲音更加逼真,更加立體。

拉線裝天花板喇叭 ? No 啦!

可能大家覺得要天花板裝 Speaker 係屋企好難實現,其實各位唔使擔心,因為巿面上已經出現一些音響系統組合,例如 Onkyo 最新的 HT-S7705 音響組合已經可以透過把聲音打上天花板反射原理模擬出天花板聲,無需再頭痛要拉線裝天花板喇叭亦可以享受全景聲效果,最適合香港地方狹窄的的居住環境!

 

除了睇戲還有甚麼用?

可能大家覺得為了 Dolby Atmos 買套 HIFI 組合睇戲好像有點小題大做,其實現時新款的 HIFI 已經加入「智能」功能,例如支援 Bluetooth 2.1 + EDR (A2DP v1.2/1.3) 規格,可以無線連接手機及平板聽歌,音色更加足以媲美 CD 效果。而且更有 Apps 可透過 Wi-Fi 連接,把手機或平板變身全能遙控器及音樂串流器,聽歌、打機體驗都可以得到全面提升。若果準備購買 HIFI 來提升音質和連接智能手機/平板,倒不如選擇一款支援 Dolby Atmos 技術的音響組合連接家中大大小小的影音產品更加實際!

係屋企隨處聽歌都得?

除了在客廳享受音樂,其實有時候大家亦可以把音樂帶到家中各處欣賞,究竟用甚麼方法最方便又有不錯的音質呢? 以上都是 2015 年第一擊 unwire x Onkyo 迷你私人家庭影院體驗 Party 探討的問題,想用最方便又相對便宜的成本打造私人影院級音響,一機玩盡家中影音及電子產品?記得報名參加今次派對啦!

 

分享嘉賓: L域

Profile: 前 AV Magazine 主編,身兼報紙、月刊、網頁寫稿及市場策劃工作,多功能無定向的資深傳媒人,擁有豐富的影音產品知識及專業見解,由音響、相機、手機均得獨到心得,擅長解答各類影音方面的疑難雜症。

 

Onkyo Dolby Atmos 家庭影院體驗 Party 詳情:

日期:2015 年 1 月 17 日(星期六)
時間:2:30pm – 4:30pm / 5pm – 7pm
地址:銅鑼灣
名額:先到先得(成功報名將會收到電話核實)

名額有限,先到先得,unwire.hk 讀者們快點報名吧!

名額全部爆滿,多次各位讀者踴躍參加!

相關文章
Leave a Comment