更屈機?LG G Flex 2 上手實試

LG 剛在 CES 2015 發佈了二代曲面熒幕手機 G Flex 2,大家的重點當然放係個曲面熒幕上面。究竟呢部機有幾正?而家就帶大家去現場睇真啲!

機身無咁彎上手更易揸

根據外國網站測試,G Flex 2 相比第一代 G Flex 比較,機身弧度其實無咁彎,加上熒幕由 6 吋縮細到 5.5 吋,令大家更容易單手掌握及操控手機,就算放入褲袋、褸袋都唔會覺得唔舒服。

G Flex 2 相比上代無咁彎,拿上手的手感更好。

全新設計,就算放入褲袋褸袋都好舒服。

機背殼有自動修復功能 10 秒還原

另外,G Flex 2 的機背殼擁有自動修復功能,就算輕微刮花,它亦可以在 10 秒內自動還原,對於鍚機的用家來講,真係好正。而且雖然採用膠殼,但唔輕易黏上指紋,對於有潔

企係坐係部機上面都唔爛

另外,G Flex 2 採用了 Dura Guard Glass 玻璃,配合彈性好大的機身同埋機背殼,外國記者測試過,就算企係部機或者坐係部機上面都唔會整爛塊熒幕同埋機身,真係好堅。

機身設計與 G3 相若

至於機身設計方面,G Flex 2 其實與 G3 是相同概念,同樣採用機背鍵設計,亦支援 KnockCode 敲打熒幕解鎖功能,基本上單手操控問題唔大。此外,鏡頭方面,G Flex 2 亦支援 OIS+ 光學防手震功能,加上 Laser 鐳射光輔助自動對焦功能,令佢的對焦速度可與 G3 媲美。

機身佈局與 G3 差不多,也是採用機背鍵設計。

機身正面同樣只有熒幕及虛擬鍵,3.5mm 耳機插孔及 micro USB 端子也是在機身底部。

同 G3 好唔同的地方,就係 G Flex 2 的 3,000mAh 電池係內置設計,唔可以換的。

G Flex 2(下)鏡頭都支援鐳射光輔助自動對焦功能,對焦速度同 G3(上)差唔多。

自拍 preview 超方便

至於前置自拍鏡頭方面,G Flex 2 就加入更佳的自拍模式,無論是將手機放於自拍棍還是用手拿著,都可以好似 G3 咁,輕鬆用手勢進行自拍。此外,當大家影完 selfie 放低部機,就會自動進入預覽模式,等大家可以睇番岩岩影的相;當再拿番起部手機,就會重返相機介面,呢個功能,真係岩哂超鍾意自拍的 unwire 女同事哩!

採用 Android 5.0 Lollipop x 64-bit Qualcomm 八核 CPU 超暢順

最後,講講部機的性能啦。G Flex 2 是市場上第一部採用 64-bit 架構的 Qualcomm Snapdragon 810 2.0GHz 八核心處理器的手機,同 G3 一樣有 2GB RAM + 16GB ROM 及 3GB RAM + 32GB ROM 兩個版本,同樣也支援最高 2TB microSD 記憶卡擴充容量。由於硬件及軟件(OS)均是 64-bit 架構,所以可以盡情發揮 Android 5.0 Lollipop 的效能。而在實測中,G Flex 2 的反應真係好暢順,基本上翻頁或者打字都無窒的情況出現,除咗熒幕唔係 2K 之外,其他規格 G Flex 2 都真係旗艦級級數。

黑、紅兩色大家又會點揀?

最後講講顏色啦。今次 LG 推出 G Flex 2,就有 Platinum Silver(銀黑色)及 Flamenco Red(酒紅色)兩種選擇,如果你問 Edward,我就會覺得酒紅色真係超靚,如果真係買都會揀呢隻色。大家又覺得點?去到呢度,我估大家都想知道兩個重點:幾錢?幾時有得賣?幾錢方面,暫時 LG 就仲未公報,不過應該都唔會平得過 G3 初推出時的定價架啦(LG G3 初推出時 2GB RAM + 16GB ROM 售價為 $5,698,3GB RAM + 32GB ROM 售價為 $5,998),即係大有機會破 6?

至於發售日期,LG 只公佈會在今個月底於韓國率先發售,睇來月底應該都會有韓水流入香港,心急的用家不妨屆時留意?不過如果堅持想買行貨,傳聞 LG 香港都會好快係香港推出 G Flex 2,如果唔係急用新機得太緊要,不妨等等,拿埋利是錢先至換新機,好似仲划算播!

相片來源:TheVerge

Leave a Comment