小編 :「勁係勁 但唔再抵玩」- 速試 Google Nexus 6

聖誕前夕手機都出得「八八九九」,正當小編 同大家一樣可以諗下假期去邊玩的時候,突然有舖頭話我知 Nexus 6 已經返貨,這個時候我抱住「阿寶」出動的心情去旺角同 Unwire.hk 讀者試玩這部不再便宜的「親生仔」,想知表現係點抵唔抵玩就要留意喇!(以下有更多資料。)

好大部 頗跣手!

試過咁多部 Nexus 「親生仔」小編 認為佢地係抵玩,但普遍都比較「細芒」。不過,唔知 Google 係咪俾人話得多,今次 Nexus 6 連小編 見到都覺好大部,5.96 吋屏幕邊框唔算好薄,上下還有前置喇叭,感覺似放大版 Moto G 2014, 但拿起重量似 HTC One Max。操作方面,小編 手大都難以單手操作 5.96 吋屏幕,但更嚴重係機身兩邊很「跣手」,試機時都試過險些跌機,想揸得穩似乎都一定要加保護套,但這樣就令體積更笨重,搞到定位成部 Xperia Z Ultra 咁。

▲ 小編 咁大隻手都單手握不住部 Nexus 6,更莫講話操作,但最驚係部機超「跣手」。

▲ 機背話俾大家知係由 Motorola 代工,而且一樣都有個凹位設計,方便手指拖住。

▲ Nexus 6 同 Find 7 比較,體積都大了一節。

▲ 屏幕上下都有前置喇叭設計,睇片時都算夠大聲,但 Bass 就一般。

 ▲ 成部機只有機頂一個 Nano SIM 卡槽。

▲ 跟機配件只有 USB 火牛及 USB 線,但這個火牛體積比較大,而且輸出數據除了 5V 1.6A,還列出了 9V 1.6A 及 12V 1.2A,估計用快速充電有關。

最強配置 2K 屏幕稍黃

「親生仔」每次推出都會係當代最強規格,這次 Nexus 6 就用了 Qualcomm Snapdragon 805 處理器 及 3GB RAM,配合 Android 5.0 於 Antutu 可輕鬆錄得 50,630 分,成績拍得住之前 Nexus 9。不過問題就來,一個兼容 64bit 的系統為何只配 32bit 處理器呢?此外,Nexus 6 還用了暫時最高級的 2K AMOLED 屏幕,解像度為 2,560 x 1,440,用於 5.96 吋屏幕可保持密度水平,而畫質小編 認為屬中上水平,可視角度比 G3 稍高,但顏色就比較暖色,睇片時黃、紅、綠色會較深,甚至有場景感覺蓋上「黃色薄霧」一樣。

 

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 805 及 3GB RAM,於 Antutu 錄得 50,630 分,成績已經頂尖一群。另外,由於不設 MicroSD 擴充,因此機內提供 64GB 儲存空間。

▲Nexus 6 配備 5.96 吋 2K AMOLED 屏幕,可視角度比較高,但顏色就略為偏黃。

▲ 睇片時部分場景偏黃問題會比較明顯。(上方為 Nexus 6;下方為 Find 7)

▲ 雖然此機為日本水貨,但仍可對應香港 4G 網絡制式。

Android 5.0 超爽 相機比預期好

Nexus 6 同之前 Nexus 9 一樣預載 Android 5.0,兩者功能及介面都差不多,用落跟 LG 介面有少少似,但重點感覺超爽超順。至於相機,Nexus 6 配備 1,300 萬像素 OIS 鏡頭及雙 LED 環形閃燈,拍攝介面屬 Google Camera,裡面都有焦點轉換、全景及 HDR 等功能,而最重要係保留返快門鍵,用落明顯較順手。相片方面,歷代「親生仔」相機都唔太得,來到 Nexus 6 終於總算過得去,雜訊明顯減少,但換來是「油畫」較重,起碼都叫睇得下。

▲ 唔太陌生的 Android 5.0 及新原裝介面。

▲ 電源管理除了顯示電量分佈,還新增省電模式。

▲ Android 5.0 新功能之一 Android Fit。

▲ 機內都有類似手機付費的功能。

▲ 機內使用 Google Camera 拍攝介面。

▲ 夜間拍攝相片都算平滑少雜訊,但代價是放大睇會見到細節出現「油畫」情況。

▲ 前鏡頭為 210 萬像素,相片相對主鏡頭雜訊較高,而且亦冇特別拍攝模式。

 

小編 :勁係勁 但唔再抵玩

Nexus 6 性能強勁,而且仲搭載 Android 5.0,軟硬件都係頂級,但作為「親生仔」抵玩形象似乎完全消失了,因為官方售價都要 US$649 (32GB) 約 HK$5,031,而這次借來的日本水貨 64GB 首批售價更高至 HK$6,780,價錢幾乎是去年 Nexus 5 兩倍,更何況要搵相同規格 (Snapdragon 805 + 2K 芒) 市場都有 Galaxy S5 Advance、Note 4、G3 Cat 6 等選擇,價錢仲要平一節,正如小編 所講 Nexus 6 未有配置 Snapdragon 810 或同級 64bit 處理器係唔夠吸引的最大主因。

售價:$6,780
查詢:三禾電氣 (2374 0618 )

Leave a Comment