小編 :「啱手形有防震 貴少少都值」- 速測 Sony A7 II 全片幅相機

今日 Sony 正式發表 A7 II 全片幅無反機身,雖然好多人認為它是取代現有的 A7,但實際它將會加入目前的 A7 陣營,究竟佢同 A7 用起來有咩明顯分別,想知就等小編 同大家試玩一下。(以下更多資料。)

大部好楂好多

考慮得 Sony A7 或多或少都因係夠細部,但想唔到這次 A77 II 竟然會大部咗,雖然好似背道而馳,但只要拎過上手就會知其實大得有道理。首先,拎起部機就會察覺手感跟 A7 好唔同,因為手柄比之前舒服好多,而更重要是快門按鈕跟 A6000 一樣移去前方,按快門就不同曲曲手指,對於好似小編 手大的用家來說絕對係較「順手」,但代價係機身較之前稍重。

▲ 雖然 A7 II 機身比 A7(右)大部,但小編 拎起就覺得手柄更舒適,而且快門按鈕亦較之前「順手」。

▲ 機身操作上改變不大,只是快門按鈕旁增加多一顆自訂鍵。

對焦反應快左 仲有防震

去年 Sony A7 作為首部 Full Frame 無反,雖然好震撼,但除了唔太順手,小編 較擔心係部機對焦反應唔夠敏捷,而這次 A77 II 雖然大部份規格維持不變,但對焦系統優化後速度比 A7 快,小編 試後感覺終於去返理想水平,現在差少少就一按即「嘟」。其次 A7 II 最大改動係加入機身五軸防震功能,除了提供最高 4.5 級防震效果,更重要係支援本身冇反震鏡頭,包括 A-Mount 鏡頭,如果大家持有多支舊鏡就受惠。

▲ A7 II 對焦感覺明顯比之前快,加上配備五軸防震令手持拍攝優勢更大。(效果可以到文章最下方收看短片。)

▲ 拍片依舊支持 1080p 60p,但格式上多了 XAVC S 選項。

▲ 像素同為 2,430 萬像素,但如果插入 APS-C 鏡頭時就會降至 1,000 萬像素。

測光稍暗、 ISO 6400 可用

雖然 A7 II 是 A7 加強版,但兩者影像規格其實很接近,因此相片拍出來亦未見好大差別,論質素相片細節非常清楚銳利,但小編 在仍然覺得測光稍為 Under。至於雜訊,由 ISO 3,200 開始試拍至 ISO 25,600,我發現其實可用水平都係 ISO 6,400 左右,再上的話微粒會開始較粗。

▲ ISO 1,600 , F4 , 1/125s。

▲ ISO 3,200 (左);ISO 6,400(右)

 

▲ ISO 12,800 (左);ISO 25,600(右)

小編 :啱手形有防震 貴少少都值

雖然 Sony A7 II 定價比 A7 貴,但無可否認 A7 II 整體感覺比 A7 良好,特別是手感可以話天壤之別,即使重一點、大部一點都值,更何況新機還加入五軸防震系統,如果本身有舊鏡係手就更好玩。不過,A7 II 暫時都吸引唔到小編 ,如果這個機身會推 A7S II 就真係不得了。

售價:$12,990 (淨機身);$14,990(跟 SEL2870); $20,880 (跟 SEL2470Z)
查詢:Sony(2345 2966)

Leave a Comment