小編 :「平又齊 Spec ! 但稍為遲出」- 紅米 Note 4G 港版速試

日前 csl. 宣佈即將發售「紅米 Note 4G」,相信唔少 Unwire.hk 讀者都想知這台僅 $1,200 的 4G 手機值唔值得上台出機,小編 今日就搶先借到香港零售版返來試玩一下,睇下效果同好耐之前試部「國內水貨」有咩唔同。〈 以下有更多資料 。〉


外表不變 單手僅僅用到

之前報導 csl. 上台 Plan 時都簡單介紹過部「紅米 Note 4G」,佢同之前水貨版無咩分別不大,但港版包裝上會多了「通訊事務管理局」發出的證書及跟適合香港使用的英式火牛。外表冇變,機面配備 5.5 吋屏幕,邊框唔算好薄,拿起感覺會較同尺寸手機闊身,小編 都係僅僅單手操作到,一般人可能要雙手操作。

▲港版包裝上會有「通訊事務管理局」證書號碼。

▲ 包裝內除了手機,還有電池、USB 線、火牛及說明書。

▲ 港版會跟英式插頭的 USB 火牛,輸出為 5V / 2A。

▲ 5.5 吋屏幕唔算超大,但較粗邊框再加機身厚度就令感覺似拿住 5.7 吋咁,單手僅僅可操作到。

入門配置 勝在有 2GB RAM

香港發售的「紅米 Note 4G」規格跟國內聯通版有點相似,兩者都是搭載 Qualcomm Snapdraon 400 四核處理器及 2GB RAM,並提供 8GB 儲存空間及可擴充 MicroSD,於 Antutu 錄得約 22061 分,成績跟其他平價手機差唔多,但相比陸續新出的 Snapdragon 410 / 615 就唔算最新。而港版另一特徵是原身已屬 Android 4.4 的 MIUI 版本,操作起來非常順暢,而且已經對應之後發售的「小米手環」。

 

▲ 搭載 Qualcomm Snapdragon 400 處理器,但勝在有 2GB RAM 及 8GB 儲存空間。

▲ 屏幕亮度充足,係街睇片仍然很清楚,但機背喇叭設計就要好似小編 咁拎住先聽到聲。

▲ 小編 有打機同經常睇 Facebook 情況下電池用了 9.5 小時還剩約 30% 電量,可見 3,100mAh 用 4G 都夠挨一日用量。

平機有齊 4G + ac WiFi

「紅米 Note 4G」係香港賣得當然支援本地 FDD-LTE 4G 網絡,小編 試行 OFCA 大約錄得 27Mbps 下載速度,速度不過不失。不過,它更吸引之處係平機之中少有具 802.11ac WiFi 制式,配合幾百蚊一台小米路由器就享用最快 WiFi 網絡(如上台更包括 csl. WiFi),換言之無論家裡街外都有高速上網體驗。

夜晚影相都唔錯

小編 試過咁多部「平機」,印象中 Asus Zenfone 及紅米的相機表現比較好,而這次試「紅米 Note 4G」感覺比「紅米」更好,除了像素提升至 1,300 萬,主要原因是相機日夜對焦都很快,而且相片質素亦相當唔錯,夜晚拍攝雜訊都唔算好明顯,但就要留意快門比較慢容易手震,其次拍攝模式等比較少選擇,玩味 Zenfone 就較強。

▲ 相機功能比較實用向,但勝在對焦反應夠快,而且相片質素唔差。

▲ 在廟街隨手一拍,對焦反應很快,而且相片雜訊比較少,表現勝過唔少平機。

▲ 日景拍攝表現都很不錯,只是放大後細節尚欠少少銳利。

小編 : 平又齊 Spec ! 但稍為遲出!

現時「4G 平價手機」選擇仲未算好多,近期比較熱門有 M811 或 ZenFone 5 LTE 等等,雖然規格大家都差唔多,但屏幕就「紅米 Note 4G」大一點,其次 $1,199 同價其他選擇可能只有 1GB RAM 或 4GB 儲存空間,相比之下佢有齊 2GB RAM 及 8GB 儲存空間係較吸引,但前提要你仲未買機先可受惠,始終佢比其他品牌較遲發售。

Leave a Comment