今晚訓住睇!新 iPad 真身即時知!Apple 發佈會 1am 開波

Apple 的發佈會,並非每個也是有 livestream 串流播放的,所以不要說讀者們,就連我們做記者的,也要在開始前四出「八」Apple 有否提供串流直播發佈會現場。今晚的發佈會,Apple 已在官網宣佈會有視頻直播,大家要即時睇有咩新產品,就唔洗靠睇外媒相片直播了。

至於直播連結如下:

http://www.apple.com/live/

 

Windows 用家 bye bye 

是次 Live Streaming 只支援 Apple Safari 5.1.10 或以上、 OS X 10.6.8 或以上、iOS 6 的 Safari 或以上觀看。Apple TV 則支援 2 代及 3 代軟件 5.0.2 或以上觀看。換句話說如果你是使用 PC Windows /Android / WP 或其他平台都看不到。

 

無 Mac / IOS ?  睇 Unwire TV 即時轉播

不過用 PC 的 unwire 讀者不用灰心,當晚我們 unwire tv 亦會作實時轉播,再加插香港互動市務商會主席 Francis Fong 方保僑同大家一齊傾住睇!記得留意我地 unwrie.hk 喇!

Unwire TV 轉播連結:

http://unwire.hk/unwirehktv_live/

Leave a Comment