無謂浪費時間!Apple Retail Store 排隊唔會買到 iPhone 6 / 6 Plus

聽日就係 iPhone 6 及 6 Plus 正式開賣的日子,由於是 Apple 首次推出大芒手機,無論係自用家係炒賣,都吸引唔少人想入手。因為 Apple 在其他國家均容許 fans 排隊買機,所以早前就傳出今次香港 Apple Retail Store 亦會採用相同政策,但小編收到消息人士透露,今次 Apple 在香港並不會容許排隊買機,想購買的網民只能透過網上訂購(Apple Online Store 預訂或 iReserve 鬥搶)。

小編昨晚亦到位於銅鑼灣的 Apple Retail Store(ARS)一看,門口未見人龍之餘,對著渣甸坊的門口亦貼出告示,指出 iPhone 6 及 6 Plus 只是透過網上預約形式發售,引證了消息人士指出 ARS 不設排隊 walk-in 買機的事實。

當然,未到最後一刻,小編也未敢 100% 斷言是否不設 walk-in,但機會確實十分大。小編建議不介意排隊的真正用家,不妨到其他 Apple Authorised Reseller 排隊搏搏運氣,可能機會還高一點……

Leave a Comment