Gashion 16 | 黑皮膚襯熒光色系 gadgets 是常識吧!

俗語有話「一白遮三醜」,但皮膚黑都唔代表你醜!今期 gashion 在尖沙嘴遇見Elaine,雖然 Elaine 擁有健康黝黑的皮膚,但看起來比白色肌膚的女孩更耀眼奪目。小編在訪問期間發現當中祕技就是要配搭淺色系和螢光色系的衣服和配飾!

g a s h i o n  | 16

Name : Elaine
Age : 19
Occupation : Student

瘋瘋癲癲,橫衝直撞是我最真實,最快樂的寫照。

Gadgets / Accessories
no.1 : Bliss earphone from Altec Lansing
Price : $300
Reason : 最中意紫色!

 

轉為女性而設

呢款紫色耳機除咗紫色好吸引女性用家之外,原來係特地為女生而設。我地女生好嬌小㗎嗎~入耳式耳機嘅耳塞成鬼日都咁大,帶到我地唔舒服。Altec Lansing 因此推出女性用耳機,或者咁講係專為耳窩細嘅耳機,耳塞位置比一般入耳式耳機細小。如果唔想因為耳窩細而放棄更多耳機嘅選擇,可以自行係埋耳機或音響嘅店鋪,睇下有無較細小嘅耳塞賣。不過,如果係非原廠嘅耳塞,咁就可能會對耳機嘅隔音做成影響啦!所以,各位讀者要自己衡量哦!為女性而設的耳機

 

Fashion items :
no.1 : earrings from IG shop

 

Fashion items
no.2 : blue sunglasses from cotton-on
Bowie’s comment : 性價比高,$45 一副太陽眼鏡。

 

Leave a Comment