[行情] 供過於求,而家買二手相機最合時

數碼相機界最近好多新機出,除左 SONY 旗艦 A7 / R,Nikon O 記等等都有新動作,正因為咁最近好多朋友都拎部相機去放,造成一輪「放機潮」。

串哥早兩日落開星際同做專二手相機 Hi-tech 老闆 Ray 哥仔吹過兩句,佢話最近好多人放機呀,我問佢做咩「鞋口鞋面」。佢話:「你有所不知啦,最近個個等新機,放晒佢地 D 老婆落來。而家機就多多,但買機人少。」

我又追問:多人放機唔係代表個市暢旺咩?你應該開心先係架!然後俾佢話返我轉頭,你諗下而家呢個 Timing,又諗下 D 人咩情況先會好想買相機?

真係一言驚醒,而家正正係暑假後、聖誕前,D 人要買機暑假已經買左,又未到聖誕旅行,又的確冇乜誘因走去換機。佢話作為二手店,D 人落來放機佢又冇理由唔收,加上個市無啦啦旺果陣又怕唔夠機,所以近期二手相機真係供過於求。

諗返轉頭,又的確每年呢個時間,見到佢個樣真係仲煩惱過 wiki wong。咁代表一個狀況,如果大家有意買機的話,而家二手相機店個講價空間應該都幾大,係時候試下有冇緣份撞到好機了。

當然我最後都有幫大家問著數,我問佢如果話 unwire 網友有冇特價先?佢話講左先,盡力喎!果然呢排好靜!

Leave a Comment