限速 Cut 無限?新世界傳動網再推新 Plan

不想繳交昂貴月費,好多人會選用「3G 限速」平價無限 Plan,想再快點?新世界傳動網宣佈推出首個「4G Lite」月費計劃,重點除了限速,更重要是計劃竟然設流量限制,究竟「4G Lite」抵唔抵用等我同你分析下。


新世界傳動網早前推出「4G Lite」月費計劃,除了不再跟 3G Lite 統一收費,重點是速度及流量都有限制,簡單說連限速 Plan 都無無限!價錢方面,月費分為 $88、$138 及 $188 三個計劃,分別提供 1GB、2GB 及 3GB 數據用量,速度限制由 1Mbps 至 3Mbps 不等,換言之越貴越快,而其後用量後可選擇 $20 100MB 或 $80 1GB。

若然把「4G Lite」計劃同其他電訊商比較,以 PCCW-HKT 最接近 $188 的攜機上台計劃來比較,付出 $190 可享有 10GB 數據流量,速度最高 150Mbps ,而且還有無限通話分鐘,相比之下新世界傳動網的 $188 計劃只有 3GB 流量及 3Mbps 傳輸速度,限速 Plan 來說絕對唔便宜,還要限制多多。

 

來源:nwmobile

Leave a Comment