買iPad無有怕?先達店玩「行貨保養」!

近排串哥係 unwire.hk 真係 hit 到爆,小弟自問就無佢講野咁風趣,但都姑且以較輕鬆的手法去講有趣事吧。事關近排 iPad 完全成為市場上最 hit 的產品,但係未買的用家,最擔心的肯定唔係它的「海鮮價」,而係保養問題。不過最近竟然有店舖為 iPad 提供「原廠保養」?Edward 自然立即到先達,睇下佢地有冇吹水。


相信唔少人都知,iPad 到而家都未有香港行貨出,即係話大家係水貨舖買的 iPad,即係水貨 iPad,一般都係由舖頭自行提供保養的,但老實講,成日聽先達幫人整機搞保養,但有的「黑店」,最後拿部機番去整,壞的部份自然幫你整好佢,最慘的係唔壞的部份都幫你「換埋佢」!梗係啦,個啲零件值錢嘛,梗係留定一堆傍身穩穩陣陣!

不過就算唔係「黑店」,手機舖自己提供的保養都無乜保障,始終萬一間舖執咗,又或者到時用任何藉口話係人為損壞唔受保,咁就喊都無謂,尤其是一部隨時要成皮嘢買番來嘅 iPad!不過早幾日小弟行先達嘅數碼動力,佢哋老闆林生就話我知,佢哋肯為係佢哋舖頭買 iPad 嘅顧客提供「原廠保養」服務,只要係買機後一年內,部 iPad 有咩「衫長褲短」,拿番佢哋舖頭,就會幫你免費運番美國整,仲要包埋任何零件費,搞掂之後又運番香港俾番你,真係買水貨享有行貨保養服務!

當然,大家都會問:頭先 Edward 你咪話,萬一舖頭執鬼咗,你話保咩都無用啦!係架!不過,話曬人哋係先達都成十年,大大話話經歷話 SARS 同埋金融風暴,再差嘅市道都捱得過。要執?有排都未輪到佢哋啦!

查詢:數碼動力(2142 7223)

Leave a Comment