NB紙盒用途多 買機記得CHECK清楚!

近排小記行經腦場,見到相熟的Sale 哥哥係度玩CUTTER界紙盒,唔知仲以為佢想攞去賣TIM!見到咁好笑既情況,梗係要問下佢咩事啦~一問佢竟然發現,呢排又有返人執新Notebook紙盒,為既梗係唔係果幾蚊價值,而係隨時將D新淨既機又或者係翻新機重新PACK過當新機賣,你買機CHECK得唔消楚,隨時買左部舊機都唔出奇!

我就梗係打蛇隨棍上問到底啦,咩人咁樣做SALE哥哥就唔肯直接講啦,只係漏左口風唔係賣新野既鋪頭囉! 開過盒/用過既Notebook同新機價值可以差成 2-3成,90%新只要包得靚靚有返個新盒(黎自買機唔要盒既自由行朋友………..)咁就可以當新賣架啦。為左杜絕呢個情況,SALE哥哥每過幾日就要界爛D新盒做記號,為免隨手扔累到人喎~佢仲提醒大家:買機唔止要CHECK部機有冇事,而且最好就隨便睇埋個盒有冇古怪啦,都係望多眼好過到時有咩事想退貨就遲LU,佢又有道理喎~

Leave a Comment