賤價耳筒 假貨賣通街!

爆料時間!近幾個月大家無論行先達、信和、腦場、格仔舖、鴨寮街,甚至女人街同廟街,都總會見到有大堆耳筒賣,但我可以大膽講句,呢批耳筒十對有十對都係假貨!

其實都唔使我教大家點分真假,各位只要問下價錢,一聽到係賣三、四十蚊賤價一對,都應該知道係假貨啦!其中最多係假扮 audio-technica,大佬,人地話晒係耳筒名牌,最平款式的真貨都賣過百蚊,唔好咁傻咁天真信有舖頭會平賣到幾十蚊呀!最誇張仲係款聰明豆 In-ear 耳筒的假貨,真貨平極都差唔多 $100,估下假貨最平賣幾錢?係 $10 呀!若然你唔介意假貨音質差、又唔怕俾人知你用假貨的話,買對粗用都唔錯。


呢隻聰明豆 In-ear 的假貨,最平賣到 $10,平無可平。


但真貨仲賣緊 $100 左右,認明盒面有原裝正貨貼紙。


鴨寮街同廟街的耳筒全部都係假,反而可以俾人認清乜款有假貨。

呢類假耳筒,真係已經俾人劈價劈到爛,冇肉食之餘,仲要提心吊膽驚海關捉,所以有些舖頭已開始唔再賣。但都有些奸商會將假貨賣到同真貨差唔多價錢去搶錢,唔想俾人呃的話,我建議買耳筒前去鴨寮街等地方行下,那裏的耳筒一定係假,記低所有假貨款式,若你想買的款有假貨,買之時就要特別小心,幫襯大舖就最穩陣喇!

Leave a Comment